poniedziałek, 9 lutego 2015

Witam wszystkich na moim blogu. Jestem Asooran, mam ..naście lat. Moje główne zainteresowania to kino indyjskie, indyjska muzyka filmowa i same Indie. Na co dzień uczę się w LP, uczę się Bollywood Dance oraz czytam. W międzyczasie oglądam oczywiście filmy.
Po wcześniejszym liczeniu doszłam do wniosku, że kinem indyjskim interesuję się od siedmiu lat. Licząc od czasu, gdy telewizja Polsat po raz pierwszy pokazała ,,Czasem słońce, czasem deszcz'' (było to 1 stycznia 2008 roku) , bo to właśnie od tamtego czasu zaczęłam oglądać filmy z Bollywood, nie wiedząc nawet, że jest taki przemysł filmowy.
Dziś nadal poznaję nowe pozycje filmowe ale teraz nie tylko te z Bollywood, ale i Kollywood i Tollywood, czasem jeszcze inne. No i oczywiście czytam coraz więcej o Indiach, które kiedyś chciałabym zobaczyć na własne oczy. Kto wie, może ten dzień nadejdzie?
Ale kończąc już powoli pierwszy wstępny post, chciałabym powiedzieć, że jeżeli macie blogi o tematyce: Indie, kino indyjskie i podobne możecie zostawić mi linki w zakładce SPAM. Zajrzę na każdy blog, ciekawsze zaobserwuję :)
Mam nadzieję, że ten blog będzie zarówno dla mnie jak i dla was ciekawą przygodą poprzez poznawanie tej niezwykle bogatej kinematografii oraz kultury, religii i tradycji panujących w Indiach.
Pozdrawiam i zapraszam do czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz